Grab the widget 

Tuesday, January 04, 2011

Bernegara Serius Atau Main2

Kepala hotak yang tidak bersandar kan Agama menganggap dan mengira politik bernegara adalah main2, begitu juga pada pengikut2 nya, suka2, main2 asal dapat habuan dan kuasa  sementara mampos semata2.

Berpolitik untuk bernegara kalau bersandar kan ajaran Agama sudah tentu ada sempadan2 tertentu yang di tetapkan olih Pencipta Alam ini.

Disini jelas ternampak umno dan BN mentah2 menolak ajaran dan sandaran kepada agama, bukti jelas apa yang berlaku di Selangor, umno apco bn menggunakan dengan semaksimum kuasa yang ada, KERAjaan tengah tanpa rasa bersalah kepada pengundi2 majoriti yang memilih PR, telah dengan rakus berselindung di sebalik hukum peraturan yang di cipta manusia mencampuri urusan pentadbiran Kerajaan negeri selangor yang di pilih rakyat, apa yang di kata kan demokrasi berparlimen kepala bapak diorang, mana demokrasi nya ?.

Nampak sangat gila kuasa, di samping dengan berbagai2 kontoversi pemimpin2 Umno BN, ada lagi manusia2 bangang bolih memilih bangang2 untuk mewakili mereka sebagai rakyat dalam p/raya.

Woit ! manusia2 yang ada otak dan beragama………….. sudah2 lah memilih parti2 KERAjaan yang di nasihat yahudi ni…………….banyak kerosakan dari baik kalau di biar kan meraka bermahrajalela…………….memang celaka lah kita kalau PRU13 nanti umno bn apco di beri kuasa lagi…………….

Ppppperghhhhh !…………………………. selangor, perak…………………………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM