Grab the widget 

Wednesday, August 04, 2010

Universiti Perhubungan Jenis Malaysia

hubung jenisKementerian Pelajaran sedia mengkaji cadangan memasukkan Pendidikan Kesihatan Reproduktif dan Sosial (PKRS) dalam kurikulum sekolah atau sebagai mata pelajaran teras, kata Muhyiddin Yassin. [disini].

Di Sabah akan di tubuhkan Universiti HAMIL Malaysia ?, Ketua Puteri UMNO Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata konsep sekolah khas untuk pelajar hamil yang dicadangkan oleh kerajaan Melaka harus dipertimbangkan untuk dilaksanakan di peringkat kebangsaan. [disini].

Bagaimanapun, Jamil Khir berkata tindakan itu tidak akan dapat mengatasi masalah tersebut secara keseluruhan tetapi hanya membantu bagi kes-kes tertentu. [disini].

Sultan  Melayu Melaka setelah merujuk kepada KITAB2 Melayu, awal2 umum nak tubuh sekolah pelajar hamil, ini semua untuk remaja2 perempuan saja, bagaimana dengan remaja lelaki, lepas bebas tanpa tali cucuk hudung lah ?, ekoran dari rancangan ini, setelah ketiadaan baginda di fana ini, rakyat jelata akan mengingatinya nanti sebagai cadangan Sultan Melayu paling bodoh dalam nusantara ini.

hubung jenis.jpeg 1Semua2 cadangan2 diatas langsung tidak menyentuh dari aspek keAgamaan, adakah aspek keagamaan lemah atau ketinggalan zaman untuk memantau gejala sedemikian ?, sepatut nya punca dari segala permasalahan itu patut di cari….ok ! benar, kalau punca gejala2 sosial di benteras KERAjaan dan kroni tak dapat untung, kalau buat sekolah2 dan U ada lah WANG tiris mengalir, ini sebenar2 matlamat APCO, dimana peranan ulama40, tak kan tak bolih beri pandangan dari aspek Islam ? daripada memikir kan soal untung untuk isi kocek dari  projek2 gila tu.

Tajuk N3 Universiti Perhubungan Jenis Malaysia, Rosnah bolih jadi naib canselor, dan cadangan ini adalah kemuncak kepada cadangan2 yang Umno utarakan, sesuai sangat kalau nak untung kan kroni.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM