Grab the widget 

Friday, August 27, 2010

Terlampau Tunjuk Baik

Akhir2 ini banyak kerja2 PR yang menyusah kan untuk menjawab dan menepis setiap tindak tanduk yang di laku kan atas alasan untuk nak tunjuk baik kunun nya.

Kalau dulu orang boleh menyampah dengan Umno, kini orang boleh menyampah dengan gelagat PR pulak, perkara yang di anggap kecik bagi kita, tapi Umno pulak pandai memain isu yang kita anggap kecik menjadi besar, mungkin kerana pemimpin PR merasa syok atau terlebih syok hingga lupa yang kita ada musuh politik yang senentiasa mencari kesalahan kita seperti mana kita juga mencari kesalahan UMNO, satu isu kecik di besar kan Umno, mengambil masa berbulan untuk reda, membuang masa jah…….

Tak boleh ke bubuh dalam kepala dan pikir sebelum membuat sesuatu tindakan umpama BOLA Tanggung , [lihat penarik beca].

Kadang2 sama sendiri pun rasa menyampah, diatas perkara kebodohan yang di laku kan, betul kata pak bakaq, banyak perkara2 yang tidak di ajar di mana2 Universiti dan institusi pengajian tinggi patut pemimpin PR belajar.

Ramai di luar sana sedang memerhati gelagat2 pemimpin politik mana2 parti, parti mana yang lebih kecoh yang patut mereka tolak dalam pilihanraya. satu perkara kita patut tunjuk untuk menarik pengundi kepada kita, istiqomah jemaah kepada parti, kalau tahap pemimpin pun kejap2 keluar parti, apekejadah niiiii.

1 comments:

azman kamarul said...

Ingatlah wahai sekelian pendokong, pemimpin dan para blogger PR.

Isu ini telah menyebabkan banyak cerita dari para blogger dah mula menghentam pimpinan...INI BERMAKSUD KERJA KUAT UMNO CELAKA UNTUK MELAGAKAN PR DAH MULA BERJAYA.

Adakah anda semua yang berapi-api bercakap pasal politik dengan kehebatan berpolitik kamu semua akhirnya DIMAMAH JUA OLEH PROVOKASI UMNO?.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM