Grab the widget 

Saturday, August 07, 2010

Perangai Buruk UMNO Dan Kuncu2 Membuatkan Islam Di Pandang Rendah

Parti rakan Umno MCA semakin berani memperlekeh Islam, ini semua gara2 perangai buruk Umno sendiri, pemimpin Umno tidak mempraktik kan ajaran Islam sebenar dalam tingkah laku dan amalan kehidupan harian.

Umno yang selama 50 tahun lebih mengetuai KERAjaan, banyak perkara2 yang bertentangan dengan Islam di lakukan sewenang2 nya di tambah dengan pemimpin nya sendiri mempersendakan Islam, jadi tidak heran lah kalau rakan parti non muslim dalam BN menganggap Islam amalan Umno tiada beza dengan parti2 komponen nya, 2 x 5 jah.

Walau pun ada Tok Batin, 4oulama dan chif2 ugama dalam KERAjaan, tapi mereka gagal menterjemah kan imej sebenar Islam yang di tinggalkan Rasulullah, ini lah bahaya nya ulama2 pengampu yang memikirkan gaji dan perut semata2, dengan memperdagangkan Islam hanya untuk kelompok tertentu saja.

Imej Islam tercalar teruk akibat dari keceluparan soi lek ini, Umno mesti bertanggungjawap dalam kes ini, ini kerana UMNO dan BN mempunyai jentera, kuasa dan profesional dalam memartabat kan Islam, tapi sayang Umno Parti sekular kebangsaan politik suku ugama suku, terpaksa menggadai Islam semata2 untuk menjaga hati rakan nya dalam BN demi untuk berkuasa dan menjahannam kan negara.

Ayuh penganut Islam semua, nyah kan Umno dari tampuk pemerintahan pada PRU13 nanti, kerana ternyata Umno tidak bolih di harap lagi.

Kepada Pengundi Parlimen LABIS khas nya melayu Islam Felda, anda telah tersilap langkah, kini senjata makan TUAN, sebelum anak nya mewakili anda, anda telah mempopularkan BACUL soi lek ini, PRU13 anda perlu menebus dosa2 anda dengan tidak membenarkan keturunan soi lek dari mewakili anda, Ayuh gerak kan kerja kearah itu sebelum Allah Taala menjemput anda kembali kepada  Nya.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM