Grab the widget 

Saturday, August 07, 2010

Melayu Islam LABIS Apehal ? Islam Dihina……..

Melayu Islam LABIS telah memilih Chua Soi Lek jadi wakil mereka sebelum anak nya mengambil alih, setelah dia terlibat dalam skandal video lucah.

Semasa dia menjadi wakil melayu Islam LABIS lah dia bolih jadi Menteri KERAjaan BN, maka tersohor lah dia………..sehingga kan dia dipilih olih perwakilan MCA menjadi lah presiden parti itu, kalau tidak kerana tersohor sebagai wakil rakyat LABIS belum tentu dia bolih gedeber dengan Islam, aku menganggap LABIS sebagaimana negeri yang kuat UMNO, tentu nya kuasa undi melayu Islam disitu jadi penentu, sedar lah Tuan2 dan Puan2 orang yang anda pilih ke tahap tinggi itu kini menikam belakang Melayu Islam yang undi dia dulu.

Dengan bacul, angkuh dan lupa diri Soi lek dengan tidak menghirau kan perasaan Umat Islam dengan sesuka hati mempersenda Islam, seolah2 kenyataan nya di restui rakan nya UMNO, masakan tidak UMNO sunyi sepi jah ketika soi lek mempermain2 kan Islam.

Jadi selepas ini melayu2 Islam LABIS sekira tuan2 puan2 ada hati lagi kepada Islam, tinggal kan UMNO, kerana Umno begitu DAYUS sehingga kan rakan baik nya pun sanggup mempermainkan Ugama yang di katakan di anuti juga olih Umno, walau pun sebahagian ahli Umno juga terdiri dari bumiputra.

Semakin lama membiarkan Umno bermaharajalela, Melayu Islam akan di pijak kepala.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel