Grab the widget 

Saturday, August 14, 2010

Pemerintah Dan Penguasa Sibuk Jaga Kepentingan Politik

Pemerintah dan penguasa sibuk menjaga kepentingan kuasa politik meneyebabkan negara menjadi PANDIR, dulu riuh dengan pemimpin beradigan lucah dalam video, kanak2 di culik dan di perkosa, akhir2 ini dengan pembuangan bayi2 berleluasa akibat zina dan bermacam2 lagi.

Dimana penguatkuasaan undang2 kalau ada, polis apa peranan nya, jabatan2 agama, ngo2……….tadak rileks semua, KERAjaan dan polis sibuk dengan berlawan dengan musuh2 politik lawan atau dalaman, itu jah, semua nya berkepentingan PERUT semata.

Masalah sosial remaja2, bersekedudukan, pergaulan tanpa batasan MUHRIM, pusat2 lacur, pusat2 hiburan melalaikan dengan hidangan ARAK dan JUDI merata2, semakin semakin hari semakin bertambah tiada kurang nya.

Undang2 di permainkan termasuk di peringkat tertinggi, semua nya menjadi BACUL dan PANDIR.

Semua nya ini akibat dari pemerintahan yang tidak bersandarkan kepada PAHALA dan DOSA.

Umno tonggak KERAjaan tahap bawah kaki jah termasuk golongan2 Ugama Umno hanya mampu bertenggek di kaki2 5 saja, mereka tiada kuasa, walau pun menyalak hampir terkoyak mulut, siapa mahu mendengar, kalau dah pemimpin sendiri yang bermati matian menolak HUKUM ALLAH.

KERAjaan kalau berhadapan dengan lawan politik, habis segala jentera di guna untuk melumpuh lawan, termasuk menggunakan berbagai2 akta yang tidak bertamaddun seperti ISA.

Masalah rakyat ?, contoh nya Felda, asal penubuhan nya untuk membantu rakyat miskin, kini FELDA sudah menjadi lubuk untuk mengkayakan KRONI2 termasuk pengurusi nya sendiri.

Rakyat !, tolak lah KERAjaan Tengah yang ada sekarang ini bila tiba PRU13 nanti, sekira nya di beri mandat lagi…………………HANCUSSSSSSSSSS !

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel