Grab the widget 

Tuesday, August 24, 2010

Muslim DUN Seri Setia Jangan Undi Wakil Rakyat Ini Lagi

Mengapa dan kenapa ?, wakli rakyat ini penyokong setia Karpal singh dalam menentang Hukum Hudud secara terang2an dan telah meluka kan HATI seluruh umat Islam yang cinta kan Islam.

Karpal Singh yang menyambut baik kenyataan pengarah komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Nik Nazmi Nik Ahmad bahawa hukum hudud adalah tidak sesuai dilaksanakan, berkata: " PAS patut menerima hakikat bahawa mengubah Malaysia menjadi sebuah negara Islam merupakan langkah sia-sia dan tidak akan dapat dicapai."

Andai nya anda cinta kan Islam, jangan UNDI lagi calon ini di masa2 depan, walau pun dimana saja dia bertanding, apa nak jadi, jadi lah. [lihat sini juga].

4 comments:

Isa said...

Salam bro,

Dalam prasangka baik gua pun melalui n3 ini http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2010/08/karpal-singh-gua-tak-marah-sama-lu.html

Takda pulak gua berani melanggar hukum Allah dan mengatakan perkara (Hukum Hudud) satu langkah sia-sia dan tak boleh di capai di negara ini.

Gua sekadar mengatakan si kapal sink tu tidak faham pasala hukum islam, dan memerlukan pemahaman (lu boleh baca link tersebut)

Perghhh... mamat ni lagi berani menentang hukum Allah. Dia ni spesis umno jugak kot...

Kebinatangan betul mamat nih...

Anonymous said...

Entahlah, gila punya nik nazmi, buat malu orang kelantan saja. bapak mu orang kelantan. mu jangan balik kelantan lah pah ni. dasar kelantan murtad.

tok ggawo said...

bro ISA !

dalam soal memperlekeh Hukum Hudud ni Gua tak boleh kompromi, tmbh2 yang mengaku Muslim keturunan.

kalau tak tahu hujung pangkal Hudud, baik dok diam, jangan nak celupar2 hal2 Akidah nih, 3 perkara jah bolih merosak kan 'Akidah, perbuatan, perkataan dan iktikad.

tok ggawo said...

aku pun jahil juga, tapi bila perkataan SIA SIA tu, berderau darah aku naik....

pada anon, bukan soal orang mana, yang aku kesian nya macam mana la ajaran Ialam dia dapat.

Komen Terkini

lain lain artikel