Grab the widget 

Saturday, July 03, 2010

Tempat Aku Ada Macam Tak Ada

Kalau nak di ikutkan sejak dulu lagi, bagi aku la… ada pun takpa tak ada pun takpa, Umno ke Pas ke serupa jah, ini kalau nak ikut kan atas dasar peribadi Wakil Rakyat la, jangan dikira dasar parti, itu bab lain.

Kerana siapa saja yang mewakili tempat aku ni, ibarat saja2 jah letak calon, asal saja berjalan dua kaki letak jer, baik Umno atau Pas, dua2 4x4 main redah je, kalau kata ada kelas memang low kelas, standard 6, LCE tak lepas, celup2 di pondok ok dah.

Secara peribadi aku langsung tiada kepentingan dengan Wakil Rakyat nih, tak ada urusan bersangkut paut dengan YB2 nih, tapi aku tetap perati di kedua2 belah pihak.

Nasib lah agak nya tempat aku nih, tiada calon yang bolih mengenen untuk calon Exco, sampai kempunan lah…………………

Satu lagi, bila dah Yb low kelas, penasihat nya juga low low low kelas, termasuk juga tukang2 ampu sekeliling, sebab apa Yb2 ni suka orang2 macam tu ?, supaya tidak lah ternampak sangat kebodohan nya, kalau orang cerdik pandai damping dekat……………………….sah akan terserlah lah banyak kebodohan2 dia.

Zero zero zero, tak tahu lah kedepan lagi apa nak jadi………………….PRU13 tak lama lagi, mungkin juga kerusi tempat aku tak penting bagi kerajaan negeri agak nya la, tapi………………. time nak pilih calon………. oiii mak ramai yang tak sedar diri terhegeh2 melobi…………….sial……………… tak tengok cermin.

Maaf aku terpaksa luahkan sama dengan yang silent2, bukan aku sorang jah yang perasan macam ni, ramai lagi…………………….

Aku, aku tetap undi Pas berserta dengan anak beranak aku, walau pun sapa jadi calon, aku peduli apa, demo nok sisih ko, ikut demo lah, mugo demo ado kuaso, kuaso pusako pok demo buwi gamok nyo.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel