Grab the widget 

Tuesday, July 20, 2010

Masuk PAS Atau PR Ajar Pemimpin Umno

Sudah tidak ada jalan lain dah, melayu mesti beri sokongan pada PAS atau PR, pakat lari ramai2, Umno dah tak bolih harap, sentiasa TEKAN rakyat, dalam terdesak menghulur tangan nak berbaik2 dengan PAS.

Naik kan harga barang sesuka hati, pemimpin nya bermewah2, belanja kahwin pun mak oiii ! lumayan, kumpul harta untuk anak beranak.

Makin lama korang ikut Umno, makin gah pemimpin2 nya, kerana mereka anggap melayu bawahan bodoh2 belaka, ikut apa saja mereka nak buat, macam Kerbau lah melayu bawahan bertungkus lumus untuk mengkayakan mereka.

Oiiiii ! pemimpin melayu kata “selagi lembu makan rumput, selagi itu lah pemimpin SELARAS toncang”.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel