Grab the widget 

Tuesday, July 20, 2010

Jamil Khir Bila2 Najib Bolih Tendang

Siapa yang berkuasa untuk merubah dasar2 parti, dalam Umno najib dan rosmah berkuasa, 2 ni bolih kata ya atau pun tidak, sedang kan Jamil sendiri di LANTIK olih najib.

ayat2 penyedap dari jamil khir:

"Kita nak cakap soal perpaduan ummah, perpaduan umat Islam dan saya rasa ajaran Islam sendiri amat menuntut kepada kesepaduan umat... saya nak ajak mari kita duduk bersama.
"Kita buktikan ayat al-Quran yang turun kepada kita. Kalau kita letak syarat, sampai bila perpaduan tidak akan selesai... kita duduk bincang dulu," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Seminar Pemikiran Islam Peringkat Kebangsaan II (Pemikir II) di sini.

Jamil perlu sedar, dalam MT Umno ramai putar alam, penyangak dan perasuah, sudah berapa lama Umno menjaga melayu dan Islam ?, persoalan yang Umno kena cari ialah kenapa melayu Islam lari dari Umno ?, ini pokok pangkal nya, BUKAN dekat pilihanraya jah baru nak merengek dengan PAS, kenapa tidak di ajak sekali PKR ?

Kalau takat jamil, harussani dan Majlis Fatwa nak jadi broker, najib terbelahak……………..dia kata ada chan aku dan berjaya aku kuda kan bangang2 ni,

Kita buktikan ayat al-Quran………….cewaahhh !, tak pakai tudung, botox, judi, arak, khianat, mungkir janji dan tekan rakyat dan kerajaan negeri PR, Umno kena selesai yang ni dulu.

Kenapa tidak keluar dari mulut najib sendiri, pasal nak rujuk Al Qur’an untuk mencari kebenaran ? kalau najib kata sendiri bolih lah di pakai sikit.

1 comments:

azman kamarul said...

Kesian balaci-balaci ni....pakat jadi kaldai tunggangan.

Buat malu jah....mari kita ketawakan puak-puak ahli lawak zaman ini....

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM