Grab the widget 

Sunday, July 18, 2010

2, 3, 4 Jenis Melayu

Melayu Liberal anggap perjuangan Melayu sebagai sudah ketinggalan zaman, sbenar nya melayu jenis ini adalah Bangsa Malaysia sbnar2 nya, kenal dunia dan sedar diri, walau pun 40,000 tahun sudah wujud tak sampai kemana pun, tengok saja melayu SETIU, apa jenis melayu tentang yang ni.

Melayu Alat, ya memang ramai melayu alat dalam Umno, contoh nya melayu Umno Felda dan hujung2 kampong, melayu jenis ni tak ramai belah pembakang, melayu jenis tak bolih kurang umpan.

Apa pulak jenis melayu Puad ? [lihat sini] , melayu fuad sama dengan melayu najib, stopa mamat, awe adek, noh omar, khir toyo……….ini semua jenis Melayu MAKAN Melayu, naik kan harga petrol, deisel, gas dan gula tanpa notis, main rentap jah, ini lah perangai nya melayu makan melayu.

Satu lagi jenis melayu yang tak sebut, Melayu MENYAMAR makan capati, dal, kari, melayu jenis bodek no 1, berbelit mengalah kan ULAU……….

Harus sani pun nak satu kan melayu [lihat sini], sedang jadi jurucakap melayu Umno, rupa2 nya penasihat melayu, bukan penasihat agama, weih ! harus sani…., apa beza PAS dan Umno ?, dua2 bukan manusia weihh !, hantu raya pun bukan, tak payah satu kan………….. mampos kan 1 biar tinggal satu, pilih yang mana lebih dekat dengan Pencipta Nya Allah Taala, susah sangat ke ?, Amar Makruf dan Nahi Mungkar weihh !, pilih yang percent Makruf tinggi wehh !, dalam segenap segi, weihh !, harus sani……..YAHUDI Israel nun………bernegara juga, paham tak ayat aku ni ?.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel