Grab the widget 

Saturday, June 26, 2010

Ulama 40 Tiada Orang Islam Dalam Syarikat JUDI

Selepas lesen Judi tak jadi sambung, orang Islam pulak tidak di benar mengambil bahagian dalam syarikat2 Judi, yang ada sekarang pun hanya nama2 jah mirip melayu Islam, sebenar mereka non Muslim agak nya.

Najib kini di nasihat olih Ulama 40, atau Ulama 40 jadi makanan Umno seperti Ulama2 Tua Umno yang bisu, madey kata “umno mempunyai ramai ulama2, tapi mereka bergerak secara senyap”, apa makna nya tuh ?.

Bagi aku Ulama 40 Umno umpama aksesori jah, engine lama gak, kelihatan cantik luar tapi di dalam longgar sana, leaking sini, bab leaking selama nya Umno memang leaking, ulama 40 tiada kepakaran ini, kerana ada nya Umno kehari ini pun kerana leaking, kalau tak 55 tahun dahulu dah mampos tak ada siapa yang hingin nak masuk Umno.

Dan selepas ini tiada pulak orang Islam dalam syarikat2 ARAK, kalau nak juga mesti tukar Agama, kalau ada lagi pun sudah tentu mereka sudah menukar Ugama, bagaimana dengan RASUAH ? “you help me, I help you”, cakap, berapa you nak, tolong lah untuk pilihanraya 13 ni jah………….

Mampos Umno, Pergi Jahannam lah Umno !.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM