Grab the widget 

Friday, June 04, 2010

Tanpa Tusukan Pun Bolih Hamil

Macam mana ye ? sedang kan permanian beradas mesti di tusuk kan, sebelum di tusuk di inject hormon perangsang syok lali, kah ! kah !, aku peduli hape cakap kotor, dalam tempat nak ambil pengadilan pun cakap macam aku kate gak.

Aku dok tengah pikir ni, cam mana aaa ?, dalam vagina ada air mani, tusukan tiada, cukup tempoh berlaku kelahiran, magic, magic, kalau MARIAM aku tak heran, dia dalam peliharaan Allah, ini jusoh, mamat, kadir dolah…………..minah, mek yas ani ni………uhhhuk, kah ! kah ! kah !, aku tak tahan……………….

Apa2 pun korang kena bawak sesisir pisang emas dan pi jumpa, I.S.A

umno halal judi ini banner nnatang kapir mana pulak………..orang sibuk cite pasal tusuk menusuk muncul nnatang ni pulok doh…………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel