Grab the widget 

Thursday, June 24, 2010

Sorang Memang 2 Lagi Pernah K/sama 1 Lagi Bercadang2

Ke empat2 yang dituduh Wahabi dan Pengganas JI ialah sorang dah memang Umno pun, 2 lagi sedang dan pernah makan gaji ngan KERAjaan pimpinan Umno dan sorang lagi pernah bercadang2 nak berdakap pulak ngan Umno.

Jadi aku tak terkejut sangat kalau2 mereka ni masuk tong Taik Umno, kerana mereka pernah menghidu dan terhidu macam mana bau taik Umno, orang yang biasa dengan Taik memang lali dah, makan dan minum dalam Taik pun tak rasa apa2, kita yang tak biasa ni jah merasa jijik.

Olih kerana yang menuduh pun balaci Umno, apa  nak di heran kan, kerana itu kehendak Umno, kalau tak ikut Umno nanti kan…………..ISA, sandiwara lah semua nya tuh. [ini ajaran apa ?]

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel