Grab the widget 

Monday, June 21, 2010

Lembah Pantai Umno Ada 17,000 Yang Undi Umno 8,000 Jah

17,000 tu melayu ke semua nya ?, kot mamak pun di kira sama ?, betul la tu 8,000 jah yang betul2 melayu.

Itu pun setinggan kat Pantai Dalam jah agak nya yang undi Umno, belah lain 9,000 lagi tu menyamar Umno, mudah nya Umno di bodohkan.

"Mereka inilah yang akan datang minta sokongan, minta rumah dan macam-macam, tapi bila periksa (mereka) takpun jadi pengundi di Lembah Pantai," katanya berucap merasmikan Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno Bahagian Kepong di sini.

Oiiit !, yang 9,000 lagi tu tak ada masa nya nak mintak sokongan, mereka orang cerdik, ada hati perut, jangan nak menuduh pulak, selesai kan dulu masaalah setinggan tu, dah berpuluh tahun mereka hidup tanpa prasaran yang bagus.

PRU13 nanti yang undi BN dan Umno sampai tahap 4,000, Nurul Izzah bertambah senyum Gumbira, Shahrizat terus menerus akan jadi senator, ia itu satu2 Ketua Perempuan Umno yang tak dipilih majoriti Rakyat  Umum.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel