Grab the widget 

Wednesday, June 23, 2010

JI Barat Yahudi Dan Umno

Umno, Barat dan Yahudi sama saja, duduk tak duduk Umno timbulkan isu JI (Jemaah Islamiah), di sebalik isu ini Umno ada agenda nya, tak lain dan tak bukan di nasihatkan olih barat.

Sebalik isu JI ciptaan Umno ini, maka penceramah yang diundang oleh pihak polis Zamihan Mat Zain dari ILIM telah mendakwa dengan satu dakwaan yang sangat jahat iaitu YB Presidan PAS Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang, YB Dato Seri Shahidan Kassim, Sahibus Samahah Dr Juanda Jaya (Mufti Kerajaan Negeri Perlis, Ahli Fatwa Kebangsaan, kini Visiting Fellow Oxford University, UK),  Dr Mohd Asri Zainul Abidin (Bekas Mufti Perlis, Ahli Majlis Agama Islam Perlis, Pensyarah Pengajian Islam USM) dan ramai lagi tokoh masyarakat dikaitkan dengan wahabi dan pengganas JI. [rujuk disini].

umnokataJIM Ini lah muka2 yang didakwa pengganas.

Mudah nya melable kan seseorang, dengan alasan2 itu kemungkinan KERAjaan BN dan Umno akan mengambil tindakan keatas mereka2 yang di sebut itu.

KERAjaan BN Umno semakin terdesak, kerana rakyat semakin hari hilang kepercayaan kepada nya, dengan berbagai2 isu, termasuk isu judi di Halal Kan olih kementerian kewangan, kelemahan sistem kepolisian, projek tiris seperti pembinaan Istana baru di jalan duta yang mana kontraktor nya sama dengan stadium runtuh di K Terengganu.

istanabaru1Istana Negara baru dalam pembinaan.

Selepas ini akan timbul lagi berbagai dakyah dari Umno untuk mengabui mata rakyat dan mengalih pandangan dari isu2 jahat yang Umno lakukan terhadap rakyat, semakin dekat dengan PRU13, Umno semakin menggelabah.

Mampos Umno, pergi Jahannam lah !.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM