Grab the widget 

Wednesday, June 09, 2010

Dah Geger PASS Pemerhati Je lah Padan Muka Blogger PAS

Terjenguk2 macam rusa nak masuk kampong jah, panjang leher2, kerana nak tengok apa gelagat orang di dalam, sebelum ni dah geger (riuh), pasal blogger tiada lesen, lihat disini.

Ketua Penerangan PAS Pusat, Idris Ahmad pagi ini mencadangkan para blogger pro Pakatan Rakyat yang gagal mendapatkan pas media supaya memohon untuk mendapatkan pas pemerhati daripada ad-hoc Muktamar Tahunan PAS ke-56 di Kota Bharu.

Di bawah ni ayat penyedap mulut.

Bagi beliau, tidak ada gunanya PAS menghalang para blogger dari membuat liputan tentang muktamar PAS sebagaimana Umno menghalang media alternatif dan media baru (blog) dari membuat liputan tentang pemilihan agung Umno parti itu sebelum ini.

Lantak korang lah, sekarang korang berkuasa, bolih cipta apa saja peraturan, alasan tak kenal ?, lagi lah cetek alasan, tak 3-4 orang tak kenal, kalau kenal 3-4 orang dah cukup, kerana antara 3-4 orang itu tentu mereka kenal pulak 3-4 orang, mereka ni bolih lah bagi sokongan, sebangang2 aku, aku kenal juga 4-5 orang blogger tersohor.

Apa2 pun bolih rujuk pada Utusan Malaysia media rasmi PAS kini, UM kini dah di lepas dari Boikot.

Aku bukan nya blogger tersohor dan bukan ahli berdaftar, tapi aku sokong PAS dan pangkah Pas sejak mula aku jadi pemilih berdaftar, pendek kata jatuh benih dulu lagi aku dah PAS, mak bapak aku orang Pas, salah kah aku undi Pas hanya kerana bukan Ahli berdaftar dengan Pas ?.

Kalau korang tak bagi keistimewaan pun aku dan anak beranak aku, tetap akan undi Pas, 1 undi aku sama dengan 1 undi  Takiyuddin, Idris Ahamad, TGNA dan TGHH juga, sama jah…………

Perlu di ingat, di luar sana ramai lagi peminat Pas macam aku………

1 comments:

Shaf Nor said...

Melayu bukan lagi kaum majoriti di Malaysia, tak sedar-sedar lagi ke?
Cuba ikut macam Chua Tee Yong anak Chua Soi Lek.
Di atas keberanian dia meliwat semua Ahli Parlimen Melayu dalam persidangan Parlimen pada 16 Mac lalu, MCA hadiahkan dia jawatan Timbalan Menteri!
Bacalah kisah kehebatan dia di www.merdeka-online.net.
Orang Melayu sekarang dah lumpuh ke… tidur ke?
Murai akan bersuara ke mengenai isu ini?

Komen Terkini

lain lain artikel