Grab the widget 

Thursday, May 27, 2010

Selamat Datang Perwakilan dan Pemerhati Kongres Parti Keadilan Rakyat (PKR) ke Kelantan

Aku mengalu-alukan kedatangan Blogger2 Penyokong Pakatan Rakyat, perwakilan dan pemerhati Kongres Parti Keadilan Rakyat (PKR) dari seluruh negara yang bakal berlangsung esok, 28 hingga 30 Mei ini di Kelantan.

Kepada semua, nilai lah Kelantan dengan mata dan hati.

Aku InsyaAllah kalau masa terluang, dapat lah aku menjenguk sebagai malukut di tepi gantang, aku bergerak bersendirian dalam memenuhi hobi dan tanggungjawab aku sebagai warga negara, untuk memastikan wadah yang terbaik bagi memenuhi teraju bernegara di m’sia ini.

Aku ingin melihat keadilan yang sebenar2 nya tertegak dengan tidak mengkesamping kan Islam, Islam mesti lah di letak di tempat yang sepatut nya dalam menguruskan hal2 duniawi dan Akhirat.

Islam mesti lah tempat rujukan tertinggi mengatasi segala peraturan yang telah di cipta olih manusia, manusia kini telah menyalahgunakan kebebasan yang Allah Taala beri kan dalam hal2 yang di benarkan untuk sebahagian tertentu kepada manusia uruskan sendiri hal2 antara mereka, dengan tidak lari dari petunjuk Allah.

Malang penguasa M’sia yang berkuasa kini, telah merampas secara total kekuasaan Allah, dengan sewenang2 mempersenda kan Hukum Allah dalam mentadbir negara ini.

Kepada Perwakilan2 yang akan Berkongres berbeza pendapat adalah biasa, tapi ingat !, ada lagi yang lebih berkuasa, dengan keputusan yang hakiki dan tidak bolih saja2 mengurai nya  kembali…………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM