Grab the widget 

Wednesday, April 07, 2010

KERAjaan Tengah Lawan Kerajaan Tepi HS P94

Kerajaan Tepi Selangor yang di terajui PR sekarang adalah Kerajaan TULIN yang di pilih rakyat, tiada taktik kotor PR untuk mendapatkan kuasa pada PRU12 lalu.

Dalam PRK HS, Kerajaan Tepi Selangor berlawan dengan sebuah KERAjaan Tengah yang memperolihi kuasa dengan pelbagai tipu muslihat termasuk membeli pengundi, menabur pelbagai janji pembangunan dan juga membeli wakil2 rakyat yang tiada MARUAH.

PRK HS P94 adalah kayu pengukur samada rakyat akan memilih Kerajaan Tulin atau KERAjaan RASUAH.

Hebat PRK HS nih, mana tidak nya, Kerajaan Tepi terpaksa berhadapan dengan segala jabatan, kementerian dan bermacam jentera propaganda yang hebat2 dari KERAjaan Tengah yang tak bermaruah.

KERAjaan Tengah Akan teramat MALU, kalau di tolak olih pemilih Hulu Selangor dalam pada KERAjaan Tengah untuk mengembalikan keyakinan rakyat terhadap nya.

Dalam keadaan genting ini menampak kan KERAjaan tengah begitu gelisah, sehingga kan SPR jabatan SURUHAN KERAjaan Tengah telah mengenepikan MAFREL dari berfungsi, sedangkan MAFREL sebuah badan bebas untuk memantau P/raya yang ditubuhkan nya sendiri sudah tidak di percayai BN, seolah2 takut pada bayang2 sendiri.

Ayuh ! pemilih Hulu Selangor, kita malu kan KERAjaan Tengah yang RASUAH ini.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM