Grab the widget 

Thursday, April 29, 2010

Ini Lembu-Lembu Apco

inilembu

Sememang nya lembu2 tiada di bandar2, kalau ada pun tersesat, atau sesekali di seret untuk melawat bangunan2 tinggi di bandar, akhir nya lembu di kandang lembu juga, di felda2, ceruk2 hulu kampong dan hulu2 tempat Jin bertendang, tiada astro tiada perkhidmatan telefon celular dan minum air sungai jah.

Masa memilih pemimpin baru lah lembu2 ini di ambil kira, kerana undi nya, nasib baik separuh spesis manusia dan separuh lembu, bolih guna undi gak.

Masa tu lah rumput2 segar dan rumput kering di janjikan, di angkut terus sampai kelaman kandang, siap di suap lagi, berair mulut lembu tengok rumput walau pun tak pandai MELUDAH……kah ! kah ! kah !.

rumputkurangsegar

Kebanyakan lembu di lepas liar berkeliaran, ini lembu liar nama nya, hanya orang tertentu jah bolih rapat, satu jenis lagi lembu di CUCUK hidung, kalau kita kata kambing bolih terbang pun gerenti dia angguk.

Kalau lembu di cucuk hidung nya dan di tambat juga leher nya, hah ! lembu ni rumput kering pun dia sebat, andai di kena kan RAY BAN gelap hijau……..dah tak bolih wat apa apa dah dengan yang ni.

Ketua2 cawangan lembu hanya mengkhabar kan cerita2 sensasi kepada lembu2, yang cerita 2 itu kunun nya dari boss lembu kat KL, lembu tak tahu apa2 pun, walau pun boss2 kat KL dan Putera Jaya tu RANGGAH arak dan berniaga saham judi.

SONY DSC

Lembu2 ni tak kisah pun hal negara dan boss2 lembu ni wat apa apa pun. lantak korang lah………………..janji rumput jangan putus.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel