Grab the widget 

Monday, April 12, 2010

Daging Babi Naik Ismail Sabri Dan Noh Omar berbincang PRK Hulu Selangor

Ismail Sabri akan menambah pemantau pegawai penguatkuasa di Hulu Selangor untuk memastikan peniaga di kawasan itu tidak menaikkan harga barangan sewenang-wenangnya berikutan pilihan raya kecil di situ, termasuk membawa masuk pemantau harga dari daerah lain di Selangor akan dihantar ke Hulu Selangor untuk memantau keadaan di situ. [lihat sini], ini lah masa nya untuk membawa berapa banyak HANTU2 untuk mengkucar kacir kan suasana jah, tak lebih dari itu.

Dalam masa sama Ismail Sabri Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan dan Noh Omar Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani akan berbincang bagi menangani masalah harga daging BABI naik, wah ! wah !, 2 menteri bergabung hanya kerana nak mengambil hati pengundi Cina di Parlimen Hulu Selangor, “kenaikan harga daging babi itu perlu dikenalpasti sama ada secara disengajakan atau disebabkan oleh faktor lain”.

Bantai lah menteri SAYUR dan daging BABI weih !, jaga, jangan tak jaga harga BABI tu, GULA kurang di pasaran ape hal ?.

1 comments:

azman kamarul said...

weeeeek....2 menteri najib akhirnya menjadi penjaga harga babi.....kerana apa lu tau ka? bukan kerana menguatkuasakan undang-undang tetapi hanya kerana PRK HULU SELANGOR nak jaga hati orang cina kunun!

Banyak lagi perkara yang perlu menteri lakukan bukan hanya setakat nak JAGA HARGA BABI .

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM