Grab the widget 

Friday, April 30, 2010

3 Tahun RM 4 Juta Tidorkan Bedollah

Rupa2 nya mengambil masa 3 tahun dengan perbelanjaan RM4 juta, semata2 untuk TIDOR kan Bedollah bekas presiden Umno RASUAH, kah ! kah Kah !…..Bedollah yang dah mengantuk pun kena belanja besar untuk tidor kan nya.

Lepas ni berapa lama dan berapa juta pulak untuk tidorkan TGNA ?, Woit TGNA bukan jenis mengantuk 24 jam woi !, tengah malam bolih bangkit dan solat hajat serta istikhoroh laa, dia juga tak pening kerana tak TELAN Arak, bukan macam pemimpin Apco Umno la woi !.

Kunun   nya pakar la tu……bolih menidurkan sapa saja………..tengah promote nih, kot sapa2 nak guna perkhidmatan nya.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel