Grab the widget 

Monday, March 08, 2010

Nih ! Mufta Umno Kelantan

Sapa2 tolong check Mufta ni berdaftar tak dengan SPRrm, seronok betul Stopa, awe adek dan bghehim ada MUFTA lagi, MUFTA ni keluar mengundi ke tak masa pilihanraya ?

Mufta ni akan berkata2 apa saja setelah dikikis lidahnya  olih 3 ekor tuh, MUFTA ni akan berkata2 macam burung TIONG, ikut saja apa yang didengar nya, maka ayat2 itu saja lah yang akan diulang2, walau pun beribu kali, kerana dia tidak ada akal untuk memikir dan mengeluar kata2 yang benar2 dari kepala hotak nya, sebab itu aku tidak heran walau beribu kali pun hujah dan kata2 nya sama jah.

Mufta Abdullah Saamah sokong Mufta Harus Sani, musim umno tengah kantoi ni semua berguna bagi umno, upah jah sikit maka berduyun2 TIONG terbang rendah menantikan sapaan umno, kalau tak pun, dalam peti besi mana, gua mana, hujung kampung mana umno sanggup membawa keluar, dan memufta kan orang sebegini untuk BERKATA2 bagi pihak umno.

Tak lama lagi akan ramai lah MUFTA2 baru.

Alah ![baca mufta abdullah Saamah] baca script…………….

1 comments:

Anonymous said...

Kah! kah! kah!
Bila pula wak long ni jadi ulamak, ngaji sekolah mana? Bila pula tersohor? apa yang tersohor?
Kah! kah! kah!
Kawe duduk geting, kawe kenal la muga ni!, muga teropah kayu ni. Dia ni tok lebai kampong! pandai pege maikrofon! bila ore Umno tadak ore alim nak suruh baca doa, dia royat dia pandai, pah tu ore UMNO panggil ulamak, tanya Zaidi ketua UNMO tumpat kalu tak caya!.
Geng dia adalah aziz derani, hak pas duduk jaja lani, sama-sama tak nagaji, pah tu ore politik duk jaja kulu kilir, ke guano Cik Lah wakaf Baru.Lepah ceramah supa ore tak puk, ore politik wi pitih serial dua, jange marah muga royat hak sungguh...
Kah! Kah! kah!
UMNO dgn PAS boleh pera (pelihara) hantu raya supa puak ni, tapi ingat baik, tak wi make kekah tue...
Kah! Kah! Kaaaaaaaaaaaaaaaaahh!
Royat ada pondok! pondok buke tempat ngaji, tapi tepat ore tua RTM (Rehat Tunggu Mati)duduk. Surat kabar jaja ulamak sohor, sohor gapa dia! ore dale kampong dia pun tak kenal.... serbe boleh pakai belaka ... kalu tak ada beli di kedai jafar rawas. Kabar cerita ada lagi dua tiga ore duk kale kubur hak nak jadi teropah kayu, pas dan UMNO nak beli royat ke hamba...
Kah! kah ! kah !
Baru ni hj. dolah bin sampah ceramah, cabar tok guru nik aziz nak debat, tajuk maulud boleh buat ke tidak, nya ceramah supa ore kacik kena pil kuda!... Pah tu aziz derani jawab, sama2 teropah, satu teropah kayu satu teropah tembaga ..... Kah! kah! kah!

Komen Terkini

lain lain artikel