Grab the widget 

Friday, March 05, 2010

Jurucakap TGNA Celupar Lagi

Kali ini siapa pulak yang CELUPAR, antara Wan Abdul Rahim Wan Abdullah dan  Ahmad Fadhli Shaari S/U akhbar Tok Guru.

Siapa Wan Rahim dan siapa Ahmad Fadhli Shaari ?, macam ada sesuatu la pulak, kenyataan dua2 orang ini bercanggah, ahmad kata sakit dada dan wan rahim kata sakit biasa, saja TGNA nak rehat, argh ! saja jah nak rehat ?, ada yang nyayok kot antara kedua ni.

Oit ! berapa banyak perlu jurucakap woi !, bercelaru la, mana yang betul ni ?, jangan la bagi orang ramai naik hanging woi ! [baca sinih !].

4 comments:

mountdweller said...

Tok

Kalau mengikut protokol, statements Ahmad Fadhli Shaari akan diterima pakai di atas jawatanya.

Wan Rahim hanyalah 'Sang Limbat merebut bangkai'

tukang perati said...

berapa jauh bangkai walau di darat pun limbat akan cari.

sultan nak balik dan dan letih.

bangkai ada di susudara (susudara nama tempat)ada ladang disitu dan bangkai mampos.

Anonymous said...

ala kalau nak buat sensasi pun cari la brita hebat ckit...ala kalau skadar 'ststmnt' bercanggah bab sakit dada &penat pun nak disensasikan, jatuhlah maratabat tuan sbgai bloger..pulak tu, btul ker aper yg dorg cakap??tu skdr brita surat khabau!!!!nabi ajar suh cari kebenaran dulu kan...mcm2...

john said...

Aku setuju denhan anom 9.48am..tajuk gempak..aku tengok tak de yang besarpun..omputih kata " no big deal" at all...

Komen Terkini

lain lain artikel