Grab the widget 

Wednesday, March 24, 2010

ADUN & MP BN Bolih Acah2 Kalau Mahu Wang

Tak kan Adun & Mp PR lompat ke bn atau Bebas Bn bolih bayar dengan harga lumayan yang tak termimpi olih mereka yang melompat, nampak sangat double stended. anak sendiri tak perduli pun.

Jadi, ini lah peluang nya bagi Adun2 & Mp Bn nak buat duit, cuma ACAH2 jah kata nak letak jawatan, tak cukup masa korang nak melayan pemujuk2 atau broker yang cari kesempatan, masa ni lah broker juga bolih buat duit.

Tengok lah  nanti apa jadi dengan Adun Titi Tinggi Perlis nanti. [baca sini], berharga kan ?, Dalam pada itu, Perdana Menteri, Datuk seri Najib Razak memberi jaminan bahawa Yip, tidak akan meletakkan jawatan dan akan terus bersama Barisan Nasional.

Sekarang ni pun tanpa segan silu bn nak membeli kerusi2 wakil rakyat PR untuk menguat kan KERAjaan Rasuah mereka, mereka beli tampa pilih walau pun yang tak bermaruah sekali pun.

Tunggu saja lah pru13 nanti, setelah PR dapat kuasa Kerajaan Pusat, banyak perkara bolih selesai, termasuk isu Royalty minyak, seluruh Kerajaan negeri akan mendapat manafaat dari hasil minyak itu nanti.

mengikut pada yang lepas2 Adun2 & mp lompat ni, biasa nya tidak mendapat tempat dalam bn, mereka akan jadi Ular Air, Kera sumbang, kucing kurap jah………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel