Grab the widget 

Thursday, February 11, 2010

Pemuda Pas K’tan Ada Teloq

Pemuda umno jangan main2, Ketua Pemuda Pas Kelantan ada teloq tau, berbanding ketua pemuda umno Kelantan Anuar Safian sering memutar belit isu, sering lari tajuk bila melibatkan isu2 Agama.

Pemuda umno kelantan perlu sedar apa yang tersurat telah di terjemahkan olih Ketua pemuda pas iaitu berkaitan cadangan Menteri Besar Kelantan sebelum ini mahu mengadakan perbincangan dengan Umno berkaitan agama seperti PAS berdialog dengan penganut agama Kristian, Buddha dan Hindu.

Akhir2 ni nampak HILIR sikit Ketua Pemuda Pas Kelantan nih, Kalau macam ni lah sampai bila2 aku rasa tak mampu Anuar nak berdebat tentang isu2 Agama dengan Ketua Pemuda Pas aku nih, ketua pemuda umno kelantan hanya melalak guna pungkok saja.

Setelah di di asak berbagai2 pihak pasal nak berbincang dengan umno, ada yang pro dan kontra mengenai tujuan nya, pemuda pas tampil menterjemah kan segala yang tersirat, tapi harus juga behati2 dengan taktik2 kotor musuh, jangan kuat lajak pulak nanti, kena juga lihat kebelakang sejarah nya, kerana usia Pas lebih tua dari usia Ketau pemuda aku nih.

Terus kan menjadi benteng Kerajaan Pas dan TGNA, lanyak sebaik mungkin Pemuda2 UMNO RASUAH tuh !……. aku mengulas dari sumber ini

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM