Grab the widget 

Tuesday, February 09, 2010

Apa Perlu Umno Sudah Ada Pakatan

Sudah terbukti Pakatan Rakyat Sudah menguasai beberapa negeri, perkuat kan pakatan jangan ada jatuh menjatuh di antara parti2 pakatan, semua yang telah terjadi di luar jangkaan, tak siapa pun sangka pakatan rakyat bolih menubuhkan beberapa kerajaan negeri waimma umno bn sendiri.

Baiki kelemahan2 yang sedia ada lebih penting dari MELALAK MENGAJAK UMNO untuk berbincang beberapa isu, membuang masa ada, silap2 hari bulan SENJATA MAKAN TUAN, maka letih pulak nak memperbetulkan, nak menerangkan yang tersurat dan tersirat, kalau blogger2 kecam tindakan yang bodoh tu, mula naik angin dan mula lah melabelkan bolgger dengan itu dan ini, yang sebenar nya MULUT LEMBIK, habis dengan hujah dangkal di balas dengan hukuman WALA’ dan THIQOH.

Sebenar nya umno sekarang begitu tertekan di era najib ni, semua system yang ada sudah punah jahannam, tengok saja dalm sehari 2 ni, dah jadi bubur, semua keputusan mesti menguntungkan umno bn, umno 100% mengharap kan kepada system ciptaan nya, kalau tak dah lama pupus.

Akhir ni PAS nampak hidung tak mancung pipi tersorong, kurang cerdik, nak mencuit2 umno, apa lagi umno pun membuka body lah, menganggap dia penting untuk PAS dan pakatan rakyat, pas pulak tak sedar yang dia bergabung dengan banyak parti lagi, oi ! tanya khabar juga lah orang sebelah tu, ingat tunggul kayu ke ?.

Rentikan lah mencuit2 umno, parti tu dah nak pupus, apa ke susah nya, bila dah agak nak pupus tentu ahli2 nya akan menyeberang lah, tak payah nak ajak2 lagi, lama dah Pas bertolak ansur dengan umno ni, suatu ketika pas pulak kehilangan banyak tokoh2 sendiri akibat tak sependapat, ada yang di kena tata tertib, masa tu bukan TITM pengurusi, Ingat tak Pas masuk BN, dengan semangat 46, berjasa, hamim, akim dll.

Yang susah nya ada pemimpin yang tiada Roh Islam, Roh nak jadi Menteri segera dan wang segera ada, ini lah yang lahanat nya……………….

1 comments:

AimanIman said...

Salam Bro,

Amat tepat dan padat. Gua pun dah fed-up nak sentuh pasal PAS. Sebab pimpinannya jenis bodoh sombong.

Mantapkan perjuangan.

Komen Terkini

lain lain artikel