Grab the widget 

Thursday, January 21, 2010

Sah Stopa Dan Awe UM'melayu&mamak'NO Tak Gheti Undang2

Stopa dan Awe baik jadi GAYUNG bolih tengok semua, yang besar, panjang, pendik, lebar, pipih dan macam2 rupa lagi.

Tak tahu beza antara tuntutan royalty petroleum olih Kerajaan KELANTAN antara siapa ?, PETRONAS atau KERAjaan UbnRM UM'melayu&mamak'NO, KERAjaan di ketuai UM'melayu&mamak'NO pun mengharapkan royalty dari Petronas juga rupa2 nya.

Kerajaan Kelantan menuntut royalty dari Petronas pihak yang  terikat dengan Akta Pembangunan Petroliam 1974,  KERAjaan di ketuai UM'melayu&mamak'NO, stopa dan awe dari Kelantan yang beria2 menyekat dan menipu Rakyat kelantan dengan mengelirukan dan seolah2 atas ihsan UM'melayu&mamak'NO, stopa dan awe KERAjaan TENGAH sudi memberi Wang Ehsan kepada kelantan, sedangkan KERAjaan tengah sendiri pun menagih dari Petronas, sial ! bangsa 2 ekor nih !

Termasuklah ahli-ahli politik termasuk anggota jemaah menteri dari UM'melayu&mamak'NO, yang tidak mahir tentang undang-undang pembangunan petroleum tidak wajar memperkudakan isu pertikaian wang royalti antara kerajaan negeri dan pusat khususnya dalam tuntutan Kelantan sekarang.

Bekas ketua hakim negara Tun Mohd Salleh Abas antara individu terlibat langsung dengan penubuhan Petroliam Nasional Berhad pada 1974 yang terikat dengan Akta Pembangunan Petroliam 1974 amat memahami matlamat awal penubuhannnya terlalu kecewa terhadap kesulitan yang sedang berlaku sekarang ini. “Ia tidak lain semata-mata kerana hati busuk sesetengah pemimpin UM'melayu&mamak'NO. Dulu Terengganu. Sekarang Kelantan pula dinafikan haknya,” katanya.

 [baca sinih ! sumbernya]

see my lawyer

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM