Grab the widget 

Wednesday, January 27, 2010

Perak Di Selamatkan PARPUKARI

Nak tanya si Parpukari dan Dr Zambri (united MAMAK nation Organisation)@UMNO
1) Apakah ini budi bahasa bloggers UMNO yang dilahirkan dalam alaf perubahan baru.

2) Apakah ini perubahan dan cara  bloggers UMNO menyahut cabaran TPM untuk memulihkan UMNO dalam masa dua tahun. Pak Lah juga ada ramai penyokong dalam UMNO. Parpu jangan lupa.

3) Dr Zambri perlu melihat sikap dan cara  Parpukari ini main blogging , ini  blogging hingusan yang menghancur kan perpaduan UMNO.

4) Apa jasa Parpukari dibandingkan dengan Pak Lah ? sehingga sanggup mengeluar kan perkataan Al Flip wal Floppy! ,inikah bloggers UMNO ? apakah Perak ditawan oleh blog Parpukari.
Dey Thambi, lu siapa ma…….. kalau setakat menulis macam tuh , anak anak orang Pas pun  boleh tulis.

Apa sangat yang Pak Lah kata, cadangan sahaja. Pak Lah lakukan banyak ketka  zaman pemerentahan beliau, hanya tak sempat nak mansuh kan ISA kerana  dan masa dan keadaan tidak mengizinkan, beliau hanya memberikan pendapat memandang kan  ketika dan saat yang hampir betul, Apa sangat yang si Parpu tahu sehingga mahu menghukum Pak Lah , Apa  sangat yang dikatakan oleh KJ , Hanya pendapat .

Nasihat  kepada si Parpu, sehebat-hebat penulisan Raja Petra (rasanya, tulisan Parpukari dengan Raja Petra , hanya  celah gigi saja) akhirnya Raja Petra tidak lagi dipercayai oleh pembaca. Janganlah hancurkan  periuk nasi kamu Parpu, Menulis ini adakala tidak boleh mengikut nafsu sahaja. Mirip blogging tuan banyak merapu. Kalau nak  cuci buntut seseorang, ambil saja kain dan sapu saja, tak payah nak jadi batu api. Jangan jadikan blog anda blog yang akan memenangi blogging Raja Lawak. Eloklah rasanya  Parpukari meminta maaf secara terbuka kepada Pak Lah kerana penyokong Pak Lah , ahli UMNO mungkin sukar menyokong tulisan kamu nanti.

Kiriman : Mohamad Ismail Hassan – UMNO Pulai Johor. [baca yang ori disini] dan [disini]

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM