Grab the widget 

Wednesday, January 20, 2010

Ketika Pemuda Umno Menjatuh Air Muka TGNA Mana Pemuda PAS ?

Sedih teramat sedih, TGNA seolah2 bersendirian dalam menghadapai serangan samaada dari dalam dan luar parti, hanya anak beranak TGNA saja yang mempertahankan TGNA dan beberapa orang dari kalangan EXCO dan penjawat parti.

Musuh2 luar begitu galak mengambil peluang untuk menjatuh TGNA dan Kerajaan PAS Kelantan, Pemuda UMNO RASUAH begitu agresif menyerang dengan mencipta Isu2, mencari menyelinap setiap ruang mana ada keburukan di dedah dan di provokasikan, mengguna imformer dalaman Pas mencari apa saja kepincangan pentadiran Kerajaan Pas.

Ketika TGNA dan Kerajaan Pas berhadapan krisis yang belum reda ini DIMANA PEMUDA PAS KELANTAN ?, Dimana pulak Ketua Pemuda nya ?, Kalau sebelum ini ada juga Ketua penerangan Pemuda bersuara, setelah di libas dan konspirasi menjatuh kan nya dengan alasan masaalah peribadi, sunyi sepi suara pemuda.

Hei ! bangkit lah !, Pemuda Pas Kelantan, jangan menjadi bacul.

[lihat disni]

see my  lawyer

1 comments:

Anak Lenggong said...

Ketua Pemuda PAS mana ada teloq..kalau menipu dan menjatuhkan maruah orang boleh laa lihat pe jadi kat permatang pasir ngan bagan pinang.

Pemuda kelantan pulak dok sebuk dengan bawak lari anak dara orang...lagi pun mereka ni tak dapat upah so mereka dok diam jee laa..nanti bila habuan kropok sebungkus dan selipar keramat nik ajis dibagi kepada mereka baru laa mereka nak bertempik kat jalan.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM