Grab the widget 

Sunday, January 24, 2010

Bengapnya sprRM Belajar Dengan Thailand

Bertukar pengurusi baru pun tak de makna, bengap tetap bertambah bengap, diKUDAkan juga olih UM'melayu&mamak'NO, asal kan menguntung kepada UM'melayu&mamak'NO tak kira lah peraturan apa pun mesti di ikut.

Kata timbalan pengurusi sprRM nak ikut cara Thailand dan Indon kendali pilihanraya, sah bangang tak tahu nak fikir atau cari idea sendiri, kenapa tak duplicate semua peraturan dan undang2 2 negara tu sekali untuk diguna pakai di 1M’sia ni ?.

Kah ! kah ! kah ! nak ikut cara Thai kena import sekali dengan PUYIN2 nya sekali la oi untuk mengajar, biar seronok sikit BAPAK2 ANGKAT UM'melayu&mamak'NO.

Timbalan pengursi kata dia dan beberapa pegawai sprRM telah melawat Suruhanjaya Pilihan Raya Thailand akhir tahun lepas bagi mempelajari dan mengkaji proses pengundian awal serta undang-undang dan peraturan yang berkaitan, MB haram perak yunaited MAMAK nesen organaizesen(UMNO) tentu seronok dengan khabar berita ini.

Oi ! sprRM baik jadi pisau cukur la, bolih cukur semua benda, yang lebar pipih dan bulat panjang, yang aku heran THAI dan INDON ni contoh terbaik untuk diikut.

Apa2 pun cara yang sprRM nak ubah, tak lain dan tak bukan untuk menipu semata2 pengundi dan Parti lawan demi nak memenangkan  uBNrm dan UM'melayu&mamak'NO atau yunaited MAMAK nesen organaizesen(UMNO).

[baca lah disini]

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel