Grab the widget 

Tuesday, December 22, 2009

umNO Dengan Apa Cara Pun Akan Mengetuai BN Penang

Zahid dengan sedaya upaya akan memastikan umNO RASUAH mempengurusi uBNrm Penang, takkala pakatan rakyat jika ditakdirkan mendaftar sebagai sebuah parti, sudah tentu pengurusi perhubungan pakatan penang akan di ketuai olih DAP, Perak jugak mungkin DAP lain2 negeri umNO tak kisah PAS ke atau PKR.

Sekira nya nanti perak dan penang di pengurusikan DAP dan uBNrm penang di pengurusi umNO RASUAH, jam tu nanti Zahid akan jadi jaguh, kerana sudah tidak ada lagi di semenanjung negeri di pengurusi olih selain dari umNO RASUAH, itu sebenarnya yang di ingini Zahid biar pun tak berapa ramai melayu di penang melainkan MAMAK, MERICAN dan lain2 etnik lagi yang mengaku melayu, sebenar nya melayu penang lama dah  pupus bawah umNO nih, apa ada pada melayu umNO penang ?.

Gerakan kalau takdak teloq bagi lah pada umNO mempengurusi uBNrm penang, Gerakan juga bolih lah bubar parti nya yang satu2 nya negeri yang gerakan bolih hidup, hilang penang gerakan jadi ular air…….

Matlamat Zahid hanya satu, untuk menunjuk2 kepada pakatan rakyat, rela mengorban kan rakan kongsi uBNrm yang selama ini hakikat nya umNO hidup di penang selama 35 tahun pun tumpang tuah Gerakan saja.

Zul Mamak aku bukan umNO, syabas Zul !, gerak kan geng mamak penang kita dan ganyang melayu umNO penang, lagakan mereka dengan gerakan, go ! Zul Go………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel