Grab the widget 

Thursday, December 17, 2009

Mahkamah Akan Bersidang Malam

Kalau spRM dibolih melakukan siasatan sehingga waktu malam bagi menyelesaikan kes2 RASUAH yang banyak, Aku juga cadangkan agar Mahkamah turut bersidang juga pada waktu MALAM bagi mengurangkan kes2 tertangguh betahun2 lama nya.

KERAjaan TENGAH patut memikirkan hal2 ini bagi adil kepada tertuduh yang menunggu begitu lama untuk satu2 kes, ini juga merupakan penganaiyaan kepada tertuduh dan keadilan sepenuh nya tidak dapat dilakukan.

Kerana setiap tertuduh tidak dianggap bersalah selagi mahkamah tidak menjatuhkan hukuman salah selagi itu tertuduh tidak bersalah, dimana adil nya setelah menunggu bertahun2 lebih last2 didapati tidak bersalah, adilkah ini walau pun dibebas setelah merengkok dalam lokap dan penjara bertahun2 lamanya ?.

Bantai lah labu, lu ada kuasakan……..

1 comments:

Selamatkan PAS & TGNA said...

Banjari,kirim salam dekat Ahmed.

Siang tadi aku nampak MRK Banjari panjat tangga PMBK.

Collect duit dengan "bos" kau orang ke?

Friday, December 18, 2009
Saynotomunafiqeen Bakal Dikenakan Tindakan Undang-Undang!

Ni lagi 1 fitnah jahat si saynotomunafiqeen. mintak dia bertanggungjawab keatas tuduhan yang dia buat pada Anual Bakhri segera sebelum tindakan diambil oleh Anual Bakhri.

Dibawah ni artikel dari blog saynotomunafiqeen dan dibawah artikel ni ialah kenyataan balas mohon pertanggungjawaban dari Anual Bakhri.

seterusnya sila baca di - http://selamatkanpastgna.blogspot.com/2009/12/saynotomunafiqeen-bakal-dikenakan.html & http://www.esasterawan.net/esasterawan/1.asp?uid=46

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM