Grab the widget 

Tuesday, December 15, 2009

Konvensyen Blogger PAS Perangkap maut

Sejak dari awal2 lagi tak setuju dengan rancangan nih lihat sini, kerana aku juga ada tanggungjawab sosial kepada orang2 yang semacam aku, yang tak berkesempatan dan tiada tempat untuk meluah kan apa2 yang terbuku di hati, jadi aku seorang insan kerdil mewakili mereka2 yang kerdil juga, biar lah aku jadi penyokong dan pengundi PAS yang tidak berdaftar dengan PAS.

Aku lebih selesa buat masa ini tanpa LESEN PAS, tapi aku perhatikan ramai tahap pemimpin terdahulu yang mempunyai LESEN PAS pun, jahannam juga.

Perangkap maut sedang menanti dalm Konvensyen itu nanti, orang macam aku paling takut dengan perangkap itu, anak bini aku siapa nak tanggung kalau lah aku di tangkap ke, atau di apa2 kan olih egen spy sb uBNrm nanti, kerana disitu nanti kita akan terdedah kepada umum tentang idintiti kita , aku takut, bukan aku mengalah !, tak kan aku nak ulur leher aku supaya senang2 disembelih tanpa bolih mempertahan kan diri.

Tambah2 aku blogger koman jah, elok saja yang otai2 hebat kaya, yang di pelihara saja sertai nya, I’m sorry

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM