Grab the widget 

Sunday, October 04, 2009

BUKTI PAKAIAN TAK BOLIH TERIMA TUMBUK AZEEZ MUNGKIN SB ?

Sebab apa aku kata begitu, sebab aku sendiri pernah memakai t shirt dan cap belambang ubnRM dalam sesetengah majlis dan perhimpunan ubnRM.

Aku menyamar untuk mengambil gambar pelik dalam majlis2 ubnRM.

Ramai orang setuju kalau aku katakan SB pdRM ramai yang menyamar, aku pernah jumpa SB yang aku kenal mereka memakai kopiah berserban berlambang PAS, bercakap cara orang PR, didalam masjid pun mereka menyamar seperti orang PR, sanggup tidor di masjid, mana2 PRK SB lah yang ramai menyamar.

Kalau di masjid SB tidor dan menyamar, sesetengah SB pulak bila waktu Solat elok pulak hilang……………..kah ! kah !kah !

Jarang orang ubnRM bermusyafir di masjid dalam tempoh mana2 PRK, begitu juga waktu Solat berjemaah, entah kemana hilang.

Begitu juga insiden azeez MT UMNO RASUAH di tumbok semasa penamaan calon di PD sabtu semalam, jangan2 SB yang provok ?.

jadi aku setuju dengan kenyataan DTGHNA mengenai isu azeez ditumbuk, lihat disini.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM