Grab the widget 

Sunday, October 04, 2009

BEKAS PENGAMAL POLITIK WANG (RASUAH) CALON BN PRK N31 DUN BAGAN PINANG

Port Dickson 3 okt.2009 sabtu.

isa rasuah sprRM mengesahkan Bekas Pengamal Politik Wang ISA SAMAD sebagai calon ubnRM dalam  PRK n31 DUN bagan pinang pada 11 okt. nanti.

Lembaga Disiplin UMNO RASUAH sebelum ini menggantung keahlian  Isa samad bermula 24 Jun 2005 sehingga 23 Jun 2008 kerana terbabit dengan amalan politik wang pada Perhimpunan Agung UMNO 2004 selepas memenangi jawatan Naib Presiden.

Sehubungan dengan itu PM UNDI POS 1M’sia yang juga presiden ubnRM bini rosmah Najib Razak berkata para pengundi bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Bagan Pinang perlu bijak memilih wakil rakyat yang mampu memberikan khidmat terbaik kepada mereka.klik sini.

ISA juga contoh terbaik PERASUAH kepada Generasi muda parti itu, dia juga mampu memberi khidmat RASUAH terbaik kepada para pengundi bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Bagan Pinang.

Para pengundi bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Bagan Pinang hanya perlu bersabar dan menunggu dia atau agen nya untuk datang memberi pelbagai bentuk RASUAH dalam tempoh PRK kali ini dan pada bila2 masa akan datang.

Dalam pilihan raya kecil, apa yang penting khidmat seorang bakal wakil rakyat, siapa yang boleh beri RASUAH yang paling banyak dapat menyelesaikan masalah kewangan pengundi bermasaalah di bagan pinang, terutama sekali pengundi ubnRM, kerana RASUAH bagi mereka umpama NASI MAKAN, AIR MINUM itu yang menjadi kayu ukur  di Bagan Pinang,

Apa pun kini, ISA sudah DIKITAR SEMULA ianya sudah tak ORI lagi atau lakon semula, ISA juga kini PELAKON ubnRM teluk kemang……………………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM