Grab the widget 

Wednesday, September 23, 2009

TAN SRI BELUM ADA DIPASARAN

Kilang tun,tan dan tin sri belum ada, lain2 gelaran berlambak dipasaran sekarang ini, datuk, datuk seri, phd dan sebagainya, cakap saja………………………..

Yang aku heran, penyandang2 gelaran tu semua, samada ori atau tak ori, kalau mereka berak atas rumput, aku rasakan………tentu rumput mampus, sama jah ngan berak aku…………….kalau yang sembelit pun………..lebih kurang jah………………..

Muda2 dah ada phd siap ngan gelaran datuk lagi……………walau pun  tak bercucu…………………….

Aku sendiri pun Datuk gak…………………………..tapi jenis aku ni , yang tak membesar diri………………………low profile………………..kah ! kah ! kah !

Sesiapa yang berminat untuk gelaran serve  sini, harga berpatutan sebelum kehabisan stok.

1 comments:

Anonymous said...

Mansuhkan sahaja gelaran gelaran tu. Datuk ke , Datuk Seri ke, Tan Sri ke, Tun ke dan apa apa gelaran di raja tu mansuhkan sahaja kerana dah tak de makna nya lagi.
Kalau ada yang masih hormat dengan gelaran gelaran tu memang lah bongok dan yang saya tahu orang UMNO je kerana sanggup beli untuk dapat gelaran tersebut.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM