Grab the widget 

Friday, September 18, 2009

PRK BAGAN PINANG TIDAK AKAN MENZAHIRKAN DEMOKRASI SEBENAR PRK N31 DUN BAGAN PINANG

Semua undi POS samaada dari Kem tentera, pdRM dan lain2 adalah dalam kuasaan parti pemerintah, parti lawan langsung tidak ada peluang untuk berkempen kepada anggota dan keluarga pengundi POS itu.

Semua pengundi POS dipantau olih penguasa tempat pengundi membuang undi, tidak ada pemantaun dari pihak yang berkecuali, biar pun berbagai bagai alasan yang akan di berikan olih sprRM.

Lihat saja mengapa pemimpin yang berkuasa memilih tempat selamat antara nya kawasan yang ada KEM askar untuk meneruskan kelangsungan politiknya.

Contohnya laki rosmah, menjadi PM pun dengan bantuan undi POS, kalau tak lama dah goal………………….

Pendek kata, ubnRM toksah mendabik dada lah di bagan pinang ni…….

BAGAN PINANG TIADA DEMOKRASI P/RAYA …………….Kalau benar2 hendak berlaku adil dalam P/raya mana2 pun, dizaman negara aman, pengundi dalam KEM bolih meluang kan masa bergilir keluar dari KEM untuk membuang undi di tempat khas yang berkecuali, ini tidak, seolah2 pemerintah merampas Hak individu untuk mengekal kan kuasa dengan cara yang tidak betul dan dengan berbagai2 peraturan saperti penggunaan Borang 2  yang merekodkan maklumat peribadi pemilih polis dan nombor siri kertas undi  dan penetapan tempat khusus bagi pembuangan undi secara pos.

Celaka betul pemerintahan RASUAH ubnRM nih !…………………………………………….TERUK LAA PE EM POS LAKI ROSMAH………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM