Grab the widget 

Thursday, September 17, 2009

MIC TIDAK MEMBANTU DI BAGAN PINANG PRK N31 BAGAN PINANG

Nampak gaya nya MIC banyak terguris hati dengan gelagat RASUAH UMNO sejak akhir2 ini, ekoran itu pada PRK bagan pinang nanti mungkin jentera MIC akan menghadkan tugas2 mereka.

Hal ini dilihat dalam kenyataan Naib Ketua Pemuda ubnRM, Datuk Razali Ibrahim yang berkata  sekiranya parti itu tidak dapat membantu, pihaknya akan menggunakan jentera Barisan Kemajuan India SeMalaysia (IPF) dan Parti Progresif Penduduk (PPP) bersama RASUAH UMNO serta parti-parti lain untuk berkempen pada pilihan raya kecil berkenaan.

Dengan angkuh Pemuda UMNO akan terus mencari rakan kongsi yang sanggup menghadapi cabaran bersama dan bukannya rakan yang hanya pandai menuduh untuk mendapat kepentingan peribadi. keangkuhan pemuda ubnRM dan RASUAH UMNO nih……

Bukan sekarang, sejak dari dulu lagi RASUAH UMNO memang buruk hati dengan kaum India, banyak diskriminasi terhadap kaum ini olih pimpinan RASUAH UMNO.

Melihat kepada senario sekarang, MIC sering di buli, olih itu Kaum India di bagan pinang patut menolak ubnRM pada PRK bagan pinang nanti, kerana kehadiran Kaum ini dalam komponen ubnRM tidak dialu alukan.

SELAMAT DATANG KAUM INDIA BAGAN PINANG BERSAMA SAMA PR DI BAGAN PINANG….Manakkum !….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM