Grab the widget 

Wednesday, September 23, 2009

double standard KERAjaan zambri haram keatas Bilal & Siak

Memang KERAjaan ubnRM Umno RASUAH tidak memberatkan kepada kakitangan yang bersabit dengan ISLAM, kakitangan berkaitan ISLAM diletakan dlm kelas 2 jah.

Aku rasa apa yang belaku di KERAjaan haram Perak kepada Bilal dan Siak tidak semua, mungkin sestengah Bilal dan Siak itu yang PRO PR, gila betul lah, bolih terjadi kelewatan pembayaran saguhati khas sebanyak RM500 kepada bilal dan siak di negeri ini yang sepatutnya dibayar sebelum Aidilfitri.

Apa ni ? Datuk Sheikh Mohamah Nor Mansor Al-Hafiz pengarah Jabatan Agama Islam Perak (JAIP), dalam JAIP bawah KERAjaan Haram RASUAH terlibat dengan politik ke ?, kata politik suku ugama suku, baru berapa bulan merintah dah lupa kakitangan bawahan berkaitan dengan Islam.

RM500 amat besar nilainya bagi Bilal dan Siak berbanding gaji dan elaun menteri besar haram berpuluh puluh ribu sebulan, RM500 itu hanya sekali setahun itu pun kalau tiap tiap tahun.

Umum mengetahui gaji bagi kakitangan berkenaan Islam tak setara dengan dengan sektor awam lain……………………….KERAjaan Islam sebenar bini rosmah kata……khhak pptuihhh !………………double standard kepada kakitangan berkaitan dengan ISLAM olih KERAjaan ubnRM umno RASUAH PERAK.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM