Grab the widget 

Wednesday, September 30, 2009

BUATLAH PERUBAHAN ANDA SEBAGAI CONTOH BAGAN PINANG PRK N31

Anda pengundi bagan pinang akan di kenangi sepanjang zaman, sekiranya anda berani menokak arus, 3 buah  negeri lagi sebelah negeri 9 masih totok menyokong membuta tuli KERAjaan ubnRM. anda lah nanti sebagai pemecah REKOD DI KUBU ubnRm SETERUS NYA AKAN MENJADI IKUTAN NEGERI2 LAIN.

Kerana masih totok menyokong ubnRM negeri2 berkenaan masing ramai lagi rakyat marhaen negeri berkenaan di abaikan, apa guna kerajaan kaya kalau rakyat masih ada yang terbiar, kehidupan dengan perkauman, yang kaya terus kaya, yang miskin terus melarat, contoh di PAHANG, sempadan dengan kelantan rakyat disitu ramai yang dhaif, prasarana kurang, jalan raya teruk dan tiada rangkaian, begitu juga sekitar kg. pasagi, chenor, termeloh, walau pun sudah 2 beranak PE EM POS datang dari negeri itu.

Sekiranya anda pengundi bagan pinang buat perubahan dengan mengundi PR PAS pada 11 okt nanti, akan membuka MATA pemimpin umno RASUAH bahawasa nya parti mereka sudah tidak relevan lagi, kerana penuh dengan penipuan, RASUAH, memangsakan rakyat dengan kerakusan hawa nafsu pemimpin yang rendah moralnya.

Dulu dan kini umno RASUAH di negeri2 berkenaan begiu jelik memperkudakan rakyat dengan habuan tak seberapa bembeli undi demi kelangsungan kuasa politik kroni pemimpin.

Rakyat hanya di gula2kan dengan janji2 palsu.

bagan pinang lah satu2nya platform untuk menunjukkan tanda protes terhadap KERAjaan ubnRM yang penuh dengan RASUAH.

AYUH ! SEMUA WARGA BAGAN PINANG MELAYU, INDIA, CINA, SERANI, MALABAR DAN SEMUALAH TINGGAL LAH ubnRM UNTUK PRK INI SHAJA SEBAGAI PERCUBAAN, HANYA KALI INI SJA, TIDAK MERUGIKAN ANDA, TAMPUK KERAJAAN NEGRI MASIH TAK BERUBAH KALAU PUN PR PAS MENANG, TERIMA LAH SAJA APA JUA PEMBERIAN SAMAADA BERUPA WANG ATAU BENDA, TAPI UNDI HAK ANDA, ANDA MESTI UNDI PAS WALAU APA PUN……………………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM