Grab the widget 

Friday, August 14, 2009

KAMPUNG MELAYU TRADISI LENYAP 50 THN UMNO TERAJUI DI P PINANG

ubnRM  di ketuai UMNO adalah pengkhianat bangsa melayu, di P Pinang saja beberapa buah kampung melayu teradisi lenyap entah kemana, dimana sekarang  kampung makam, kampug Melayu Tanjung Tokong, sedang kan P Pinang telah melahir kan seorang PM yang lembab selembab dia menjaga melayu di P Pinang sebelum itu.

ubnRM tidak bolih mendabik dada bahawa dia pejuang bangsa, ramai pemimpin melayu pulau itu adalah pengkhianat sejak dulu hingga kini, mereka sewenang wenang nya menjual bangsa mereka sendiri untuk mendapat RM.

Di wangM’sia berapa peratus melayu yang tinggal sekarang ini semenjak UMNO menguruskan nya, melayu semakin hancur kalau di biarkan ubnRM terus menguruskan hal melayu.

Kepada melayu Permatang Pasir ambil lah iktibar dari sejarah lama mengenai negeri anda, ubnRM tidak bolih menuduh orang lain sebagai pengkhianat bangsa melayu.

UMNO bacul, penyangak, tidak amanah, pengkhianat terhadap bangsa melayu, UMNO jangan nak melalak nak jadi jaguh melayu P Pinang, semasa kerusi UMNO lebih separuh pun dulu sanggup gadai kan kuasa melayu, ada PM pun negeri sendiri bukan melayu terajui…..pigi dah bacul……….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM