Grab the widget 

Tuesday, August 11, 2009

APA SEBENAR NYA WARTAWAN INI ?

khairi kosmo Seorang waratwan mengatakan Jangan terlalu memikirkan soal dosa dan pahala, syurga dan neraka jika kita tidak pernah mengetahu semua itu, dia mengatakan demikian bagi mempertahan kan hujah beliau dalam mengatakan misi royalti bertukar misi maut, dalam laporan nya dalam sebuah akhbar baru baru ini.

MasyaAllah !, Aku heran la mamat ni, dia hidup dalam masyarakat mana ni, sehingga kan dia langsung tiada panduan, tidak dapat membezakan tindakan yang macam mana bolih mendatang pahala dan dosa, syurga dan neraka pulak, telah lama di ajar pada zaman tadika lagi, kesian aku kat mamat ni , berapa dah umor dia ?, tak jumpa jalan  dia ni……, hebat wartaWANG macam ni, sampai tak mau memikirkan dosa, pahala, syurga dan neraka, ramai lagi kah spesis yang macam ni ?, baca petikan aku dari blog kickdefella di bawah ini.

Khairi Mohamad (12:29:33) :

Terima kasih kepada semua yang memberi komen. Tetapi artikel saya tidak sekadar itu sahaja..Jangan terlalu memikirkan soal dosa dan pahala, syurga dan neraka jika kita tidak pernah mengetahu semua itu. Saya berkerja bukan sekadar untuk mendapatkan gaji. Jika itu yang saya inginkan saya tidak perlu menyertai xpdc seperti itu.

Jika pengalaman para nelayan yang cuba di timbulkan, kenapa YB2 yang menyertai xpdc ini tidak bersama kita. Di mana Husam, Salahuddin, Kalid Samad, Saifuddin dan semua-semua yang lain ketika kita dipukul ribut ketika itu?

Jangan menulis sesuatu yang hanya untuk kepentingan diri, menulis dengan fakta dan akal yang waras.

Terima Kasih… aku petik komen dari blog kickdefella

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM