Grab the widget 

Monday, August 03, 2009

ANAK DAN IBU MUDA MANGSA pdRM

Naim Jusri memeluk isterinya Nussaibah Ariffin dan anaknya Masirah naim sebaik dibebaskan oleh polis kerana menyertai demonstrasi anti-ISA

dibebaskan tergamak kah korang melihat ibu dan anak kecil ini di lokap kan ?..setimpal kah dengan kesalahan nya, tapi ada manusia durjana yang tak berperi kemanusian, apa kah kesalahan dua beranak ini bolih menggugat kan keharmonian negara wangMALAYSIA ini, mana hati perut kamu semua ?

YM  petikan dialog2 dari blog keluarga mangsa

hamidah_ak: assalamualikum, Mad

khalifah: wsalam
khalifah: mama?

hamidah_ak: Baba baru balik dari polis station. Mama dgn kakak
semua kena kurong malam ni. esok baru tau sama
ada boleh lepas ka tidak.

khalifah: oo baba ke ni
khalifah: okay
khalifah: harap2 semua okay
khalifah: harap2 semua blh dilepaskan esok

hamidah_ak: Insya Allah kot. Pagi esok baba pi balai polis pula.
kalau perlu jamin, pak cik dah sedia duit lebih dari 20 ribu dah.

khalifah: huu
khalifah: mad doakan semuanya mudah
khalifah: tadi mad tgk video kat youtube
khalifah: nmpk diorg kena tangkap

hamidah_ak: cuma bimbang kak jah kena buang ITM ja.
tak pa doakan semua. sembahyang hajat kalau boleh
hamidah_ak: ok esok baba contact Mad lagi . assalamualikum

khalifah: waalaikumussalam

.....................................................................................................................................

(makcik tua umur 50 lebih pun diorang nak kasar. Mad tau
Mama, Abg Bai, dengan kakak semua kuat. InsyaAllah esok boleh keluar.
Semoga Allah mudahkan )

AKU MENDOAKAN SEMOGA ALLAH MELAKNAT KEPADA MEREKA YANG MELAKUKAN KEZALIMAN TERHADAP KELUARGA INI.

2 comments:

shah85 said...

jahanam tul bini org pn korang nk tahan,haram punye polis bangsattttttttttt...

tok ggawo said...

dari air muka si ibu itu aku amat tersentuh, hati kecik aku pun tak bolih tahan, marah, geram yang teramat sangatkepada pdRM.

mengenang kan anak kecik itu akan mengalami trauma yang sangat berat......

sudah tidak selamat lagi di m'sia ini, wanita anak kecil tidak di lindung dengan sewajar nya olih pihak berkuasa, mereka sudah tidak bolih di harap lagi, di tambah dengan ganas nya pdRM.

ini lah akibat dari sebuah pemerintahan kerajaan, taghut rasuah ubnRM yang akan dilaknat.

Komen Terkini

lain lain artikel