Grab the widget 

Sunday, August 16, 2009

35,000 DIJANGKITI H1N1 DI PAHANG PRK N11 PERMATANG PASIR

itu lah padah nya bila puak KRAjaan sendiri yang tidak ikut nasihat dari menteri sendiri, angaka 35,000 itu yang aku aku was was, sebab tak ditunjukan gambar nya sekali, dilkata kan ahli UMNO dari tiga bahagian di Pahang hari ini menyerahkan memorandum menyokong kenyataan Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang melabelkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat Melayu.

Menteri kesihatan kata “elak kan dari berhimpun ramai ramai, takut di jangkiti virus H1N1,, tapi puak ubnRM ni tak peduli pun.

Tak apa, kalau kena virus dan mati pun kerana korang penyokong dan pengundi BN kan, al syeikh dah janjikan, UNDI BN BOLIH MASYUK SYURGA JUGA.

Korang berimpun ramai ramai pun tak apa, pdRM dan pruRM tak kacau, sebab korang sama seRM dengan dia.

Anwar tak pun mengkhianat melayu, dia cuma menyedar kan melayu mudah lupa jah…nak di harap kan ubnRM, hancuss melayau………

Mana ramai melayau ubnRM ngan melayu Islam PR, cuba cuba korang chongak……..uhhh ! ramai nya melayau ubnRM, angka tu yang aku tak percaya

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel