Grab the widget 

Friday, August 07, 2009

3 TOKEI KILANG ARAK DAN PEMINUM ARAK MELAYU ISLAM

3 orang melayu konon nya Islam menjadi tokei kilang mengeluar arak terbesar wangM’sia, konon nya wangM’sia negara Islam juga, olih kerana asas pemerintahan wangMsia di terajui orang melayu UMNO, tidak mengapa walau pun orang melayu menjadi tokei arak atau judi, kerana Islam Hadhari membenar kan nya. korang download Carlsbg-Products-CorpInfo-DirectorsProfile disini.

Dalam Islam Hadhari tidak ada Hukum Arak dan Judi, atau penganut Islam Hadhari benar benar tidak tahu atau di sengajakan, sepatut nya ubnRM bolih merujuk perkara itu, sementara Imam Pengasas Penghulu Islam Hadhari masih lagi hidup ini, Imam Bedollah sudah tentu dapat memberi nasihat dalam sebarang keraguan dan pertelingkahan berkaitan dalam hukum hakam dalam anutan Islam Hadhari.

Islam yang di bawa Olih Nabi Muhammad SAW, telah termaktub dalam Al Quran  ARAK dan JUDI adalah HARAM, jika dia orang Islam yang berpenghulukan Nabi Muhammad dia mesti yakin, juga apa saja yang berkaitan dengan nya, tak kira dia tokei, pengguna, mengeluar lesen kepada orang islam, menyediakan premis dan sebagai nya, apa pula jadi dengan amalan amalan nya, bolih bankrap kah M’sia kalau tak ada pengeluaran arak ?.

Apa lah hukum nya Duit hasil kilang arak tu, seluruh keluarga, seluruh kehidupan, sepanjang hidup turun temurun,, arghhhhh ! HARUS SANA HARUS SINI  ZAKAR IA ada, tunggu dia buka kitab Al Hadhari Kepala But.. Batas dulu lah…………………………. nanti apa FATWA dia.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM