Grab the widget 

Sunday, July 19, 2009

POLIS CHINA LEBIH GANAS LAGI …………….PRK N41 MURAI

Itulah apa yang nak di gambar kan olih akhbar utusan meroyan, lihat nih ! , ek ! elehh …pendek jah ceritanya , atau sengaja nak mengalih perhatian orang ramai dari isu kematian Setiausaha Politik kepada Exco Selangor, Teoh Beng Hock pada Khamis lalu, SPRM dan PDRM tidak lah seganas Polis China, setakat hanya memukul untuk menyurai himpunan awam je dan mengebom dengan bom pemedih mata, aku rasa bom asap ni ada implikasi jangka panjang gak la pada mata, aku pernah gak kena bom asap ni, makin lama mata aku makin kelabu dengan cepat, apa pakar kesihatan tak buat kajian ke ?.

Rekod yang ada pun setakat mati dalam tahanan, mangsa reman mati jatuh bangunan, itu je, biasa la tu SPRM PDRM, yang lepas reman ada yang jadi biul, mengidap penyakit berterusan akibat di dera dalam tahanan, itu belum di laporkan.

Dalam isu Teoh Beng Hock ini , rakyat wangMALAYSIA RASUAH PRK DUN MANIK URAI nak tahu ialah bagaimana dia bolih jatuh, toksah lah nak melalut pasal apa dia mati, cedera sana cedera sini, cedera kuat ke tak kuat, semua orang sudah tahu, bila orang hidup jatuh dari tempat tinggi biasa nya akan mati, tentunya badan juga patah sana patah sini atau pun hancur, darah nya pula bersembur sekitar nya, tak payah pakar pun bolih kaji pasal tu, lihat keputusan bedah siasat .

Sebab tu mulut penyisat kes Teoh Beng Hock busuk, sebab banyak cakap dan berbelit belit, yang menjadi masalahnya SPRM tidak bolih dipercayai .

Tengok lah nanti berapa ramai pulak yang kena pukul di Stadium Kelana Jaya, samaada Polis China ganas Ke PDRM lebih ganas……….sudah tentu china polis la ganas…….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel