Grab the widget 

Thursday, July 09, 2009

MURID TAHUN 1 & 2 DI CUTI KAN UMNO GILA PROGRAM SK MURAI BARU PRK N41 DUN MURAI

Murid murid pun dah mula menyumpah, aikk ! reti menyumpah juga, aku ingat aku je……., hari ini murid tahun 1 & 2  SK Manik Urai Baru di tangguh Kelas nya, konon nya ada pameran, pameran apa belum pasti, mengikut surat yang di edar begitulah kira kira nya, yang pasti adalah PAMERAN KEBODOHAN UBN………

DSC02653

Oiii ! tutup je sekolah tu…!, buat pusat pameran UBN sampai hari membuang undi, senang cerita, jangan setengah setengah je, memang UBN makin terdesak, 2 – 3 hari lagi aku rasa TANDAS TANDAS di DUN MU UBN akan membuat pameran di situ pulak, AJAK SEKALI LEMBU, KAMBING HADIR baru ramai kah kah kah !!!.

2 comments:

chegarMD said...

jangan bebankan anak2 kami dlm pilihanraya, penggunaan bangunan awam dlm kempen pilihanraya yg diguna oleh parti2 politik. salah undang2. mengapa di salahgunakan tampa malu oleh setengah pihak ini menunjukan mereka tidak menghiraukan undang2negara.ini menunjukan duble standard dlm negara kita, hancur kan kerajaan ini barulah undang2 terlaksana.

bukit teluk sera said...

salam. eloknya, pergi sekolah itu dan ambil foto tentang pameran tersebut. kami juga nak tengok apa kandungan "pameran" itu..

Komen Terkini

lain lain artikel