Grab the widget 

Sunday, June 21, 2009

SYARAT UG HUDUD MESTI DILAKSANAKAN DI M’SIA PRK N41 MANIK URAI

Mahu kah UBN menerima  syarat yang akan di kemukan kan PAS ? kerana ini adalah cita cita Pas jika di beri peluang memerintah negara ini, di dalam sebuah kerajaan ISLAM yang mana akan terlaksana nya HUKUM HUDUD.

Adalah mustahil UBN akan menerima nya, kerana BN yang diketuai UMNO adalah PENENTANG ISLAM TEGAR.

Pendek kata toksah lah main isu UG ni, UBN mesti berdolak dalik, kalau benar lah khusus nya UMNO setuju menerima HUDUD, sudah lama dah UMNO berkubur dan AHLI nya menyertai PAS, PAS adalah satu satu PARTI yang berjuang demi menegak kan ISLAM di malaysia ini.

Pada aku yang berfikiran bodoh ni hanya GIMIK H1N1 saja.

IDEA UG adalah sesuatu yang mustahil.

3 comments:

pria malaya said...

Pada puak 'sana' pulak, rasanya sudahlah merayu2 meminta simpati..perbetulkan diri anda dahulu...sudah bersediakan untuk mengubah matlamat/dasar dan perjuangan parti dgn meletakkan Quran n Sunnah ditempat tertinggi? sudah bersediakah untuk mendakwa dan menolak semua pemimpin2 yg korup/rasuah/skandal dan lain2? sudah sediakan untuk memperjuangkan agama lebih dari bangsa? sudah sediakah untuk mewajibkan para pemimpin wanitanya menutup aurat? sudah sediakah untuk memansuhkan ISA dan akta2 zalim yg lain? sudah sediakah untuk mengharamkan segala perkara yg diharamkan, menghalalkan segala yg dihalalkan? dan lain2...

Jika sudah sedia, tidak perlu lagi rundingan, tidak perlu lagi perbincangan..bak kata Tok Guru yg kami sayangi, jika Umno sudah berubah kearah itu, parti kami rela dimansuhkan dan akan bersama2 berjuangn Islam bersama kamu..fikir-fikirkan..

http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/

Manek Urai said...

Aku tak pikir sangat hal kerajaan perpaduan ni sebab hok duk bica kerajaan perpaduan Pas saja. Belum tentu lagi UMNO setuju.

Jadi daripada Pas duk terhegeh-hegeh nak kerajaan perpaduan hok nik aziz phobia tu, aku sebenarnya nak tengok kerajaan perpaduan antara PAS DAP dan PKR hok nik aziz duk idam-idamkan tu.

Kita tengok Hudud lagu mana Nik Aziz nak buat...

Ayiem said...

UM-no dah langgar dinding dan sekarang terpaksa berpaut pada apa sahaja bagi mendapatkan talian hayat baru untuk menyambung nyawa-nyawa ikan tuh.

Kalau UM-no tak berminat,pun PAS tak hingin.

Jadi elok ler cakap kat mat sembab dan tok pa tuh tak payah ler susah nak tunggu lampu hijau ke lampu biru ke.....

Komen Terkini

lain lain artikel