Grab the widget 

Monday, June 22, 2009

HASRAT PENGUNDI MUDA LUAR PERLU AMBIL KIRA PRK N41 MANIK URAI

Khusus nya pengundi muda luar, kadang kadang mereka tinggal berkelompok, zaman IT ni mereka senang mendapat sumber maklumat  di internet, jadi bila sorang diantara mereka mendapat berita berita, mereka sebar kan pada kawan kawan, dengan itu luas lah rangkaian mereka.

Termasuk lah soal CALON, berlaku lah PERDEBATAN ANTARA MERAKA , ada lah PRO dan KONTRA dalam soal calon plihan mereka.

Aku juga banyak mendapat email dari mereka, mereka juga memberi pandangan.

ANTARA PENYEBAB SAMAADA PENGUNDI MUDA AKAN BALIK ATAU TIDAK UNTUK MEMBUANG UNDI, ITU BERGANTUNG KEPADA CALON.

Ramai antara mereka yang meng email kepada aku , mereka sependapat dengan aku. CALON MESTI DARI TEMPATAN (pemastautin, aku terpaksa perbetul makna TEMPATAN ini kepada mereka yang tak gheti bahasa) aku ulang sekali lagi…….CALON HENDAK LAH DARI TEMPATAN YANG GLAMOUR.

3 comments:

abe mat jong taker buluh said...

kalu Hj Fauzi Abdullah ok ?

Ko demo nok hok lagu mano ?

Acu ghoyak gakk...

Ko demo nok jadi calon ?

Anonymous said...

dio buke nok jadi calon tapi dio nok calon hok buleh diterimo oleh ramai ore mace tokey yee atau mat yee piyoh

ambo said...

Kalu calon umno ajak berdebat isu perpaduan ke,hudud ke,dia orang ni boleh ke? tambah-tambah debat tu dijaja pula oleh suratkhabar dan tv.Harap benda ni kena ambik kira jugak dalam nak pilih calon PAS nih.
Jangan bikin malu orang MU.

Komen Terkini

lain lain artikel